Hledání vlastního bydlení může být hračka! Obraťte se na ty nejlepší v oboru
Pořízení domu, bytu či jiné nemovitosti, nebo naopak jeho prodej či pronájem patří mezi životní mezníky. Je to ale také běh na dlouhou trať, kterou může pomoci zdolat kvalitní a spolehlivá realitní kancelář. Ta si vezme na starost vše – od A do Z. Jednou z nich je i léty prověřená Metr2 reality. Vyzpovídali jsme její marketingovou manažerku Margaretu Šulcovou.
1. Proč by se lidé měli obrátit právě na vás? V čem se lišíte od konkurence?
Na trhu s realitami se pohybujeme už od roku 2006. Zaměřujeme se především na region, který důvěrně známe, tím je město Olomouc a celý Olomoucký kraj. V uplynulých letech jsme však úspěšně zprostředkovali prodej nemalého počtu nemovitostí i v ostatních českých regionech, především v hlavním městě. Za loňský rok se můžeme pochlubit celkovým objemem 321 zobchodovaných nemovitostí, což nás řadí mezi nejúspěšnější kanceláře v regionu.
2. Jak vypadá vaše každodenní pracovní náplň? A s kým vším spolupracujete?
Na prodeji či koupi nemovitosti se podílí celý náš tým složený z realitních makléřů, fotografů, právníků a odborníků na marketing, mezi které patřím i já. Pokud jde o mou pracovní náplň, každý den začínám tím, že se seznámím s novými nabídkami na realitním trhu. Následuje schůzka s makléři, na které si řekneme, jak si stojí nabídka nemovitostí. Na jejím základě nastavíme marketingovou strategii ušitou klientovi přímo na míru. Zajistíme perfektní popis nemovitosti a fotografie lahodící zájemcům. Nabídky nemovitostí nebo poptávky po nich propagujeme nejen na našem webu, ale i na dalších komunikačních kanálech, jako je Facebook, Instagram nebo náš blog.
3. Kolik času zabere vytvoření inzerátu, který zaujme na první pohled?
Nutno říci, že je to projekt od projektu. Naše strategie je taková, že chceme lidem představovat pěkné projekty a s tím souvisí i zajímavé zpracování.
4. Natáčíte také nějaká videa, která by přitáhla pozornost potenciálních klientů?
Pan Martin Minář, majitel naší realitní kanceláře a zároveň řádný člen Dozorčí rady Asociace realitních kanceláří ČR, rád představuje projekty zábavnou formou. Naším cílem je, aby se lidé u videí pobavili. Videa ukazující nemovitosti v jejich plné kráse proto vkládáme na YouTube a naše sociální sítě. Pravidelně také pořádáme dny otevřených dveří nově postavených nemovitostí. Klienti se tak na vlastní oči seznámí nejen s parametry nemovitosti, ale i s jejím okolím. A nejde jen o samotnou prohlídku. Na místě zajišťujeme dobré občerstvení a program pro děti, aby rodiče měli prostor si nemovitost v klidu prohlédnout.
5. Dá se říci, že je práce i vaším koníčkem?
Jednoznačně ano. Pokud bychom nemovitosti „jen“ prodávali, bylo by to na naší práci znát. Je rozdíl, pokud úkoly jen plníte, nebo do nich dáváte i kus sebe. Chceme, aby se naši klienti při hledání nového bydlení i pobavili. Tím jim ukazujeme, že tento důležitý krok nemusí být jen o povinnostech. Proto natáčíme zmíněná videa a pořádáme dny otevřených dveří.
6. Dokážete pomoci i velmi zaneprázdněným lidem – ať už se jedná o klienty hledající nemovitost, nebo ty, kteří ji naopak prodávají?
Naši makléři jsou velmi přizpůsobiví a empatičtí. Všem klientům vycházejí maximálně vstříc na základě jejich poptávky.
7. Na trhu působíte už několik let, jak se vám daří oslovovat nové klienty?
Díky dobrým referencím se k nám stávající klienti vracejí. Navíc dorůstá mladá generace. Je to kolečko založené na důvěře našich klientů a na těchto vazbách si velmi zakládáme.
8. Setkali jste se někdy s neobvyklými požadavky klientů? Jak jste si s nimi případně poradili?
Každý klient má jiné požadavky, a pokud to jen trochu jde, snažíme se vyjít mu vstříc.
9. Na kterých developerských projektech aktuálně pracujete?
V roce 2022 chystáme prodej nových bytů v olomouckém okrese, nově jsou v nabídce k pronájmu krásné byty v novostavbě a do nabídky připravujeme i stavební pozemky. Stačí sledovat náš web www.metr2reality.cz.
Zdroj: Reflex
https://www.reflex.cz/clanek/zajimavosti/110993/hledani-vlastniho-bydleni-muze-byt-hracka-obratte-se-na-ty-nejlepsi-v-oboru.html